dissabte, 9 de febrer del 2013

Nepal - Granollers sobre rodes.

Avui us presento una persona que m'ha regalat moments impressionants, que m'ha prestat lectures interessants, que ens rapejat, que ens ha ensenyat miles de coses, que ens ha llegit sabiesa i que ens a descobert part de mon. Un mestre que m'ha deixat caminar amb ell aquests darrers dies. 

Us he parlat d'ell alguna vegada, pero una anima lliure mereix una mencio especial. I havia de ser avui. En Marzal s'ha convertit en un dels herois que ell tant admira, en un rodamon del Dharma, una persona que viatja per trobar-se i per ensenyar, per sembrar felicitat i recollir passio per la vida. Per il.luminar-se, dirien algunes religions. Ha decidit que ja era hora de tornar a casa, pero com ell es especial, ha decidit fer-ho de manera especial: torna a casa en bicicleta. 


Aquest mati ha apretat les seves primeres pedalades des de Pokhara fins a Granollers. L'acomiadavem mirant lcom s'allunyaven les alforges que porten la sseva vida dels propers mesos... El seu queli! com diria ell! Feiem adeu i estiravem el coll per no perdre'l de vista sota els primers raigs de sol entre llagrimes, i somriures, i emocio continguda, i tots els millors desitjos. Quan arriba? No ho se i m'importa, tot i que ell te previsions. Quans quilometres fara? Ni ho se ni m'importa, tot i que podria mirar en un mapa. El que m'importa i em posa felic es tot el que aprendra i tot el que ensenyara a les persones afortunades que -com jo- es creuin en el seu cami. I tambe m'importa que sera felic perque estaran fent realitat un somni i estara sent lliure, com tant desitja i tant desitgem. 

Anira escribint croniques, tot i que no molt sovint doncs -a diferencia de mi- vol exprimir cada minut de la seva vivencia i davant d'un pantalla no s'exprimeix ni el cervell. Si el voleu anar seguint aqui us deixo el seu bloc (esta als enllacos del meu bloc tambe): http://apedalades.blogspot.com/


Abracada telepatica a en Marcal... o Marxal... o Marzal (volem la C trencada!)


1 comentari: